hej :D


                                    
                                                                   i morrn börjar skolan kul att får va uppe på backens typ hela tin  
 
  men vill ha rast på bringsta tänk att sommarlovet har gått så fort jag har inte trännat nåt i sommar heller

                        bara kolla på simpsons och family guy och data  och varit med kompisar    
tänk att sommarn är över nu !!
   

jag längtar inte till 2012 då kommer jorden gå under
 




                         man vet inte om jorden går under eller?





jag hoppas inte den går under                                


Kommentarer
Postat av: lolla

ja sommaren har verkligen gått fort.

Du får väl träna extra mycket i skolan nu då när ni börjar typ multiplikation...men du är ju så duktig så det går nog bara bra.

kul att vara uppe på backens skulle jag tro

Ellinor

2011-08-21 @ 21:05:06
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Cattis

Pirrigt med skolstart! Ja sommaren har gått jätte fort.. Men jag tror inte att jorden går under, det har folk sagt i hundra år men det har inte hänt ännu så jag tvivlar på att den går under nästa år! Du behöver inte vara orolig! :)

2011-08-21 @ 21:21:21
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0