vad ska man göra??

                                    vill ha en data..... saknar min data men...

min jävla skärm sprack inte så kul men har ju inga penngar till en    men ska hoppa lite stutsmatta när jag kommer hem hem tio är hos ellinor nu anna jobbar :D 



 




en sån data hade jag har inte hoppat på  nästan hela veckan   







jag o min kompis i ström
:D




ska se på family guy nu har inget att göra













vad ska man göra i morrn efter skolan kke bada 




i igesund









ska dricka lite varm choklad snart !!!

















Kommentarer
Postat av: lolla

Jag också!!!!

men höstlovet kommer om 7 veckor....

2011-08-21 @ 20:14:52
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Nuppan

Idag har du varit på skolan kan jag tro :) Roligt att träffa alla kompisar och att få vara uppe på backens :) Du kommer nog ha råd med en ny dator snart! Vi hörs, Kram nuppan

2011-08-22 @ 10:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0